Friday, January 06, 2006

Very funny SonofEgypt Post

يا ..حميمي
نقلا عن مدونة طق حنق نشرت النيويورك تايمز التي لا اقرأها مطلقا بالرغم من وجودي في نيويورك لا نها لا تحتوي علي صور سكس.. خبرا عن الدكتور ايمن نور ينص علي انه استلم قرص مدمج من مجهول يحتوي علي تسجيل محادثه حميمة حدثت بينه وبين زوجته ومع القرص تهديد بانه تعدي علي اسياده!! وان المرة القادمة سوف يكون التسجيل صوت وصورة.. بصراحة توقعت حدوث شئ من هذا القبيل ..فحكومتنا حكومة فاجرة لاتختشي ابدا.. والعبد لله بالرغم من ذلك لا يري اي ضرر في حكايةالمحادثات الحميمة التي تحصل تقريبا مع كل المتزوجين بل انا اجزم ان حتي السيد الرئيس حفظه الله لابد وحتما ان يكون له محادثات حميمة واستنباطها ليس بالصعوبة فالسيد الرئيس نشأ و ترعرع في قرية وحقل من حقول مصر الخضراء لذلك فالمحادثه حتما ستكون مشابهة للاتي
السيد الرئيس:سلامو عليكو
السيدة حرم السيد الرئيس:وعليكو السلام اهلا ياحاج
السيد الرئيس:الله هو القصر هس كده ليه.. امال فين حمادة وتوتو
السيدة حرم السيد الرئيس: العيال بره بيسلكوا امورهم اللي في البزنيس واللي في الحزب
السيد الرئيس:يعني احنا لوحدينا ....... يعني ممكن نطلعو طلعة جوية بتاعت زمان.. والله زمان زمان والله
السيدة حرم السيد الرئيس:يا راجل عيب اتلم... ايه... بعد اما شاب حيدخلوه الكتاب
السيد الرئيس:يا ولية شاب ايه بس مالشعر كله اسود اهوه يا دي النيلة... اقولك... انا رايح العب اسكواش احسن
السيدة حرم السيد الرئيس:اسمع ...نظيف اتصل عايز ياخد رأيك في حاجة مهمة
السيد الرئيس:نظيف ايه بس..... ايه الاسامي الغريبه دي ..يكونش مسيحي ...انا قولتلهم هاتولي واحد اسمه عاطف عشان انا بتفأل بالاسم ده قالولي مافيش... خلصو من البلد وعايز ايه سي نضيف ده؟
السيدة حرم السيد الرئيس:يا راجل انت معندكش اي فكرة عل بيجري في البلد.. الناس.. بتوع كفاية دول اللي عاملين قلق
السيد الرئيس: يا ولية انتي ملكيش في السياسة كفاية ايه وحرام ايه.. دول شوية عيال صويع ايه يعني اما 500 ولا 600 واحد يتظاهروا.. لولا ان المره اللي اسمها كوندي دي واخده بالها مننا دلوقت دا كنت عملت الهوايل .. المهم الملايين المشغولة بلقمة العيش والهم والخطة ماشية صح ..اشغل الناس عن حقوقهم وفرق بينهم وغلي عليهم الاسعار وخرب التعليم و التأمين الصحي و طلع واحد زي ابو كرش يلغوش علي الناس كل شوية ويجعلوه عامر
السيده حرم السيد الرئيس: انا عايزاك تظبط الواد كويس علشان لو حصلت حاجه يمسك بدالك علي طول
السيد الرئيس: بلاش تفويل...وبعدين انا شايف ان الواد لسه عظمه طري وده شعب نمرود ما داهية يديهم ديمقراطية بصحيح وبعدين انا قلت لسه مقررتش ..وانتي عارفة انا كلمتي واحدة متنزلش الارض ابدا
السيدة حرم السيد الرئيس:حسني..!!!!
السيد الرئيس:حتنزل المرة دي

0 Comments:

Post a Comment

<< Home